Musikhjälpen

jag har blivit lite smått beroende av musikhjälpen. jag har nog lyssnat flera timmar i rad nu. och jag vill så gärna inte gå och lägga mig för att jag vill liksom inte missa någonting. det är så mysigt och så fint. och drygt två miljoner för att bekämpa malaria är de uppe i.

lyssna här.
de sänds dygnet runt tills på måndag.
144 timmar i en glasbur.

3 svar to “Musikhjälpen”

  1. clara Says:

    det är inte alltid så lätt att göra pepparkakshus och så, kristyren kommer alltid överallt och nonstoppen vill inte fastna.. men kul är det ju ändå!

  2. elin Says:

    jag engagerade mig i det här också. riktigt roligt. emellanåt i alla fall^^
    kram

  3. w Says:

    musikhjälpen är så himla bra!
    satt och kollade på livesändningen på svt2 aslänge igår, haha.

Kommentera

