last days

har alldeles för många bilder jag inte lagt in, så här kommer några från gångna veckan. som vanligt är det bara att klicka på bilderna för att få dem större.

För vi gjorde en gigantisk pepparkaksborg

För vi gjorde en gigantisk pepparkaksborg

och sen blev det kallt

och sen blev det kallt

en kväll var utsikten från mitt fönster helt okej

en kväll var utsikten från mitt fönster helt okej

jag behöver verkligen en dator som kan hantera storleken på mina bilder bättre och snabbare.. ger upp för idag nu, så bilderna från liseberg kommer en annan dag ska ni se.

Kommentera

