2009

Igår blev faktiskt väldigt fint må jag säga. Middagen var mysig och fin och kvällen blev fin den med. Det blev mycket kramar, spontanpussar under misteln, fina samtal på köksgolvet och i trapphuset. Efter bergsklättring spenderade vi tolvslaget med utsikt över hela Göteborg och alla fyrverkerier. Vi tände tomtebloss och brottades i snön. Dansade så mycket att vi snurrade ner på golvet och hade djupa samtal med okända människor och otroligt fina samtal med vänner. Visserligen var jag onykter, men jag såg leenden överallt. Det var himla fint. Som avskedslåt fick vi Känn ingen sorg för mig Göteborg, och vi dansadedansadedansade.
och en fin vän skrev komplimanger och stack ner i klänningen för att hitta som bakis morgonen efter. Det var himla fint att hitta den när man glömt bort den måste jag säga.

Du är finare än nysnö på en korprygg

2 svar to “2009”

  1. elin Says:

    myspys på dig ❤

  2. Clara Says:

    ja jag var där i sommras, så himla kul! har du vart där? 🙂

Kommentera

