nights

Mikaela
..hm
vad har jag att erbjuda?
Sandra
vad vet jag :o
Mikaela
Precis!
Kakor och vin typ
fast jag kan inte erbjuda vin ens

Sandra
du övertygar mig inte direkt att gå över på din sida av att säga att du inte har något.
fast jag kan köra på vinet om du bjussar kakor! 😀:D

Mikaela
”Join the dark side, I’VE GOT COOKIES!”
Fett mycket.
Ska vi ha en date-slash-evil-planning-meeting?
Sandra
det låter som en himla bra grej tycker jag!
Mikaela
Eller hur!
Sandra
vad är det för evil planning vi ska göra förresten?
Mikaela
Jag vet inte. Men eftersom jag tydligen är den onda sidan, så måste jag ju planera något.

(Jag gillar konstiga nattkonversationer) ((och i  det här inlägget går det av någon anledning inte att ta bort fetstilen))

Kommentera

