vinterland #2

det har varit vinter. riktig vinter. jag har tagit promenader i snön, flängt runt på isen och frusit. tänkte att jag i alla fall skulle dela med mig av några bilder från den senaste veckan. bara att klicka för större.

3 svar to “vinterland #2”

  1. Patrik Says:

    skridskor skulle jag aldrig våga ställa mig på, jag drar mig direkt! XD
    jag diggar bilderna! 🙂

  2. M. Says:

    Älskar näst nedersta bilden.

  3. s Says:

    mycket fint, speciellt första. puss

Kommentera

