There Is A Light That Never Goes Out

vetni?
idag har jag köpt en balklännning. Det finns ingen bild ännu, men det kommer nog. snart. förhoppningsvis.

även köpt mig en ny vän.
hoppas han är mig lika trogen som min förra tappra.

Ligger i soffan och myser framför en film, snart dax för god mat och sen är det klassfest som gäller! Ska bli himla kul.

3 svar to “There Is A Light That Never Goes Out”

  1. Denise Says:

    fint med grön!

  2. Tilda Says:

    Du sandra, du verkar ju kunna massa om bloggar och sånt. ibland när jag försöker kommentera (oftast blogspot) så kommer denna texten upp:

    Ett fel uppstod med din sessionsdata.

    Detta fel uppstår främst då man laddar om sidan medan den hämtas. Din kommentar kanske inte har kommit fram.

    Varför blir det så/vad gör jag åt det?

    Pussi

  3. tilda Says:

    Tack 😀

Kommentera

