balklännning

känner mig lite lyxig i min balklänning. ignorera mitt ansiktsuttryck dock. och färgen gör sig inte riktigt rätta på bild, den är lite mer grönblåguld, egentligen.

7 svar to “balklännning”

  1. M. Says:

    Åh. nu saknar jag balen i nian litegrann när jag ser dig!

  2. Anonym Says:

    åh, vad fint det blev!

  3. elin Says:

    du är så sagolikt vacker. det är du alltid.

  4. Anna Says:

    Fy fasen så vacker du är! Och klänningen också o,o

  5. Mei Says:

    va fin:)

  6. Olof Says:

    finfint!

  7. Matilda Says:

    Gu vad fin du är! 🙂

Kommentera

