winterland

Kvällar som den här är fina. När man kan sitta på operan och se en galet vacker föreställning på operan. vi gör fler och fler besök där, och det är så himla fint. dagens, Trollflöjten, var nog bland de jag gillat mest på ett tag, även om Cats fortfarande toppar! jag blir så fascinerad av samspelet. av rösterna. dansen. upplägget. tekniken. man blir lite smått paralyserad där inne och tiden går fort.
vi hade snöbollskrig på vägen hem också. folk stirrade på oss när vi kastade snö mitt i centrala stan, men det gjorde inte så mycket. tog lite kort också. det blev brus av det höga ISOt jag var tvungen att ha, men bjuder på dem ändå. ni får dock bara ett idag. för jag borde verkligen sova.

3 svar to “winterland”

  1. Patrik Says:

    sv; hehe I know that. Jag föredrar bara att sitta i photoshop än ändra runt i kameran hela tiden :P. Ibland händer det att jag måste ändra ison i kameran. Jag väntar på mitt nya objektiv också!! 🙂

    (jag skrev mest det där inlägget för att reta en bloggläsare som var uppkäftig emot mig om mina bilder haha (A).)

  2. Patrik Says:

    sen tycker jag det blir mer personligt om man photoshopar! 🙂
    Då är det ingen som kan få in exakt samma 🙂

  3. Noomie Says:

    sv; ja jag röstade också för längesen, hehe därav att jag inte kommer ihåg vilka jag typ röstade på. But its good 2 know that Im not alone!

Kommentera

