smått

det kanske blir molnigt och regnar på gran canaria. men just nu bryr jag mig inte. jag packar sommarkläder. blir det kallt blir det, jag tänker ändå gå i klänning. lyssnar på fin musik och får fina sms. dessutom är jag nyklippt och jag älskar känslan. och min frisör älskar mina lockar, så hon håller alltid på extra länge med massa saker,  så himla mysigt. dessutom är hon snäll och kommer nog öppna upp frisörsalongen en ledig söndag bara för mig, så att jag kan stätta upp håret innan min bal. det är små fina saker  som förgyller min dag.

Kommentera

