home

vetni.
jag är hemma.
efter att ha åkt från hotellet vid 11.00 var jag hemma halv sju på morgonen.
trött var bara förnamnet.
MEN.
även om planet var sådär 10 timmar försenat löste det sig fint. Bussar körde oss till Las Palmas där vi fick gratis mat och ytterligare en dag i solen. inget att klaga på, egentligen. efter ett tag på stan började vi se fler och fler som var utklädda. det visade sig sen att vi råkat fastna i den årliga karnevalen i Las Palmas. hela gatorna dansade. hamnade dessutom i en Jumbojet på väg hem. inte helt fel. dock helt fel att åka mellan halv tolv och halv fem utan att kunna sova. och helt fel med igenfrustna bagageluckor som gjorde att vi fick vänta drygt en timme på bagaget när vi äntligen var framme. även helt fel med alldeles för mycket snö.
men. jag är hemma. nu är jag hemma. det kommer bilder. och ord. och allt sånt. efter matteprovet. efter onsdag.

2 svar to “home”

  1. Simone Says:

    jag är glad att du är tillbaka. det känns tryggare då. eller så

Kommentera

