lost will be found?

alltid när jag åker bort någonstans lägger jag undan resten i min plånbok som jag inte behöver. det ligger där en vecka och jag tar fram det när jag kommer hem. nu har jag lagt undan busskort, matkort, presentkort, passerkort och liknande.
och jag hittar dom inte.
har letat igenom skrivbordet inklusive lådor, byrån, hyllan, alla väskor, alla jackor, överallt. dom finns inte. det innebär att jag inte kan komma in till skolan ifall inte någon öppnar, inte äta skollunch, inte åka kollektivtrafik. detta är inte precis vad jag behöver just nu.

Kommentera

