borta

jag ska nog hålla mig borta från för många ord ett tag framöver. om några få dagar åker vi till Lettland med vårt projektarbete, och det är mycket att tänka på vill jag lova. därför är min hjärna nog mest rörig och konstig. ett stort moln av blurrighet. (det är ett fint ord.)

5 svar to “borta”

  1. elin Says:

    Det kommer gå bra, låt tiden ticka så kommer tankarna att snurra i ordning lite mer. Kram

  2. M. Says:

    För att få bilderna att se sådär gammeldags ut, använder jag mig av filter som finns i gratis programet photoscape. Det heter typ ”antiktfoto” finns massor att välja på. Googla photoscape, ladda ner. så vipps kan du också 🙂

  3. simone Says:

    jag brukar bli anklagad för att blurra ibland men jag tror ändå att jag gillar det. fast stora moln är sällan bra, om de inte är rosa. och de är de ju sällan. jag tror att vi ses i sommar om du är hemma i precis innan way out west. bra va?

    • Sandra Says:

      så länge det är små blurrande moln är det ändå fint. blir det för stort blir det plötsligt så himla jobbigt. skickade ett brev till dig idag om det där fina du.

Kommentera

