Lettland, del 1

mina ögonlock faller igen. lyssnar på en fin spelningslista jag snott sådär utan att veta vem den är från. men fin är den. med Iron & Wine, Bon Iver och José Gonzales. har hunnit kolla igenom lite bilder. och det blir nog inget sådär långt inlägg elin. de blir nog fler. korta. för det hände så mycket som finns i min hjärna. så mycket som blev internt. men bilder är lätt att dela. så här får ni.

hotellet vi bodde på första natten. stort, högt i tak och med fin utsikt. efter att ha varit ute och ätit spenderade vi kvällen med mys. kakor, choklad och champagne i hotellfönster.

morgonen efter. en bil kom och hämtade upp oss och körde ut till Ance. roade oss med att ta kort och göra stepups för att glömma kylan medan vi väntade på bilen.

landet. vi pratar långt ut på landet. i snö som inte är grå.

hursom. nu tänker jag krypa ner och mysa i min egna varma säng. inte helt fel.

2 svar to “Lettland, del 1”

  1. M. Says:

    Ser mysigt ut på alla bilder.

  2. Mikaelahhahhhh Says:

    Bänkarna, snön, kappad individ med paraply. Underbar.

Kommentera

