3,1415926536..

idag ogillar jag matte. även om det är pi-dagen. och ja, jag är tillräckligt nördig för att uppmärksamma det. min mattelärare smittas. dock är matte E inte riktigt min grej när jag ännu inte riktigt återvänt till verkligheten ännu. njuter dock av att pappa bakat bröd, så hela huset luktar fantastiskt. och håller fast lite vid vårkänslorna. av att man kan dricka kaffe ute, – i t-shirt- utan att frysa. det är fina grejer. och sånt som gör att det faktiskt nu känns helt okej att gå tillbaka till matteboken.

2 svar to “3,1415926536..”

  1. Simone Says:

    man borde uppmärksamma fler dagar i kalendern (på söndag är det världspoesidagen tillexempel) och man borde spendera fler dagar i t-sirt med kaffe och färre med franska verb! (och matte också för den delen)

    • Sandra Says:

      det borde man verkligen. åh. om det är sol på söndag ska jag kura ihop mig på en filt med kaffe och en bok poesi. mest för att.

Kommentera

