andetag

det är så vanligt att skriva att solen lyser in genom mitt fönster. det har sagts så många gånger. ändå får det mig att le. snön smälter mer och mer och snart kan man se gräs. snart kanske det till och med är tillräckligt torrt för en filt och vin och fin musik. kanske. snart. men just nu är det volymintegraler som gäller. efter onsdag. dåså. då ska jag andas lite igen. då ska jag sitta på ett mysigt café med en  mysig vän och virka. andas.

6 svar to “andetag”

  1. Sara Says:

    Åh, visst är det härligt! Jag njuter för fullt av de härliga soliga dagarna då man kan vara ute och känna solstrålarna värma ansiktet. Våren och ljuset är på väg! 🙂

    Kram!

  2. suzi Says:

    Andas ja… Tänk att jag missat så mycket du skrivit senaste tiden – ska ta igen det och andas, jag med…

  3. Simone Says:

    å. filt vin musik. jag vill dit. nu.

  4. elin Says:

    Snart så vännen!

Kommentera

