vi blev som de andra

och jag undrar jag undrar vart mina ord är. de jag fick av dig, som du lärde mig betydde så mycket. jag undrar vart det är. allt det. det vi lärde oss som försvann försvann i allt. bort. du lärde mig om påverkan i en passiv miljö som var mitt tonårsliv bland andra. som tårar vid ett avsked och  liksom dolt där bak för att inte visa något. passivt. rädsla. det finns något du lärde mig om påverkan påverkan på andra och mig och dig. och  vi såg varandra i ögonen och nickade. visst hade du lyckats.
men det var längesen, åh så längesen.

Ett svar to “vi blev som de andra”

  1. M. Says:

    Du är så himla bra min vän. så himla bra.

Kommentera

