vardag

jag vet inte vart jag är på väg. jag stressar så mycket att resultatet blir att jag gör ingenting alls och kan inte sova om nätterna när allt äntligen är tyst och lugnt. väntar ut tiden tills klockan ringer halv sju och det är dags för ännu en rutindag jag både älskar och hatar. den försvinner. och ännu en dag närmare studenten och rädslan. du kramar mig och jag tycker att här. här kan jag väl få stanna.

4 svar to “vardag”

  1. M. Says:

    http://www.photoscape.org/ps/main/download.php 🙂

  2. Patrik Says:

    du är inte ensam om det där!! :/

  3. Elin Says:

    Jag vet att du kan!<3

Kommentera

