dina tankar i mitt huvud

jag har nog inte så mycket ord kvar tror jag. det finns så mycket som borde sägas men som inte stämmer in på vad jag känner för jag vet inte ens själv vad som faktiskt känns. men nu är det i alla fall påsklov och jag har bokat in fina saker som kanske kanske släpper lite på det. imorgon åker jag till landet och sen ännu längre ut på landet till ett hus med fina vänner och det ska bli så himla fint att komma bort lite. från allting. från det ingenting som finns.

2 svar to “dina tankar i mitt huvud”

  1. Elin Says:

    Du kommer få det toppen, det är jag övertygad om!! Kram

  2. ida Says:

    du får ha det så mysigt på landet! Det har jag, även om det är skumt att ha internet här… så ses vi när vi båda är hemma igen 🙂

Kommentera

