måste. vill inte.

äter chokladägg och borde städa. kommer nästa vecka ångra att jag gör det ena och inte gör det andra. på något sätt gör sällan sånt som är måsten, för dem blir så mycket jobbigare när det är uppenbart att dem måste göras.
det här lovet är dessutom mitt sista lov under gymnasietiden. min hjärna har tydligen bestämt sig för att uppmärksamma det. härom natten drömde jag att jag vaknade upp dagen efter studenten och inte mindes någonting alls. inte för att jag varit så full, utan bara för att jag fått minnesluckor. från utspringet till  att jag vaknade dagen efter mindes jag ingenting. i natt drömde jag att det var bara några dagar innan studenten och allt gick åt helvete på så många sätt som det kan. det är mindre än två månader kvar och jag börjar få mer och mer panik samtidigt som mina lärare börjar få separationsångest och jag vill inte vill inte vill inte.

5 svar to “måste. vill inte.”

  1. Noomie Says:

    sv; läser din varje dag faktiskt knasis! :>. IMORGON FÅR JAG ÖPPNA JA! är sjukt nyfiken hihihihi. PUSS!

    Du, det här kommer bara gå fint. Du kommer ta studenten med lycka i hjärtat. Klart att det är l ledsamt också, men det klarar du! Livet tar inte slut vännen! ❤ hang in there!

  2. Elin Says:

    Du klarar det. Man ska vara nervös, det är stort att ta studenten. ❤

  3. Sara Says:

    Åh… KRAM!

  4. Matilda Says:

    Det ordnar sig Sandra, jag tänkte också så som dig, men det har faktiskt löst sig allting nu i princip 🙂 Du fixar det<3 🙂

Kommentera

