fanfarlo

”we can still afford to not make sense at all”

jag tycker om denise när hon skickar fina citat och låtar och bara fina grejer.  allmänt fina grejer är sådär fint.

4 svar to “fanfarlo”

  1. Simone Says:

    hum. jag läser din blogg för lite. men den är fin. som alltid. och jag tänkte på en sak. kommer du i maj? det vore himla fint. ❤

    • Sandra Says:

      du är fin. som alltid. men jag gör nog inte det, tyvärr. mina medåkare (och jag själv) är nog för panka för ett sånt äventyr. ❤

      • Simone Says:

        synd synd. jag kommer i alla fall til göteborg om allt fungerar som det ska 🙂 någon gång precis innan way out west eller precis efter 🙂

  2. Sandra Says:

    låter himla bra du. jag kanske ska vara volontär på/runt way out west, men ska se till att träffa dig ändå!

Kommentera

