5

nu är det mindre än fem veckor kvar. när vår lärare påpekade det här idag frågade hon oss ifall vi inte kunde stanna lite längre. det skulle vara så skönt. det går så snabbt. alldeles för snabbt. och utan jobb och utan pengar kommer tiden efter studenten inte vara så himla lockande. det känns så fint nu när solen lyser och jag egentligen inte har så mycket att plugga på. flyter med sådär fint. med våren.

3 svar to “5”

  1. elin Says:

    nu sitter du här i solen och ler, och glömmer bort ibland att det kommer en helt annan värld snart. Men det är ett framtida problem. Njut av klassens kärlek. Den vet jag finns där ❤

  2. Sara Says:

    Ja, visst känns det märkligt… Nu väntar nya äventyr på dig!

    Kram

  3. Matilda Says:

    Jag går ut imorn. Det är sjukt ja, helt väldigt konstigt och ofattbart. Studentmiddag ikväll. Börja jobba å måndag. Jag vill inte bli vuxen, jag vill inte gå ur, jag vill stanna kvar i tryggheten här med alla mina vänner.
    Men nu väntar en ny fas av livet, man får hoppas på att det blir lika bra som nu även om jag har otroligt svårt att tro det.
    Kram

Kommentera

