Theremin

jag önskar ofta att jag var mer musikalisk. jag är skitkass, egentligen. jag lyssnar inte på det jag lyssnar på för att personen i fråga sjunger rent eller för att tonerna ligger rätt. jag lyssnar för att det tilltalar mig. men när man ser sånt här, då, ja då önskar jag att jag var mer musikalisk. och rik. och hade mer tid. så man kunde lära sig spela Theremin. på något sätt finns det ett fält i instrumentet, och när man rör händerna i det får man ut ljud. den ena handen kontrollerar volym och den andra toner. så fruktansvärt häftigt.

(spola fram typ 1 minut för att slippa introt)

Kommentera

