Studentbalen ’10 (Skål!)

Det är konstigt när något man pratat om, tänkt på och funderat på plötsligt är över. Studentbalen. Nu är det snart nära, den där stora dagen som bara närmar sig snabbare och snabbare. om drygt en vecka åker vi till italien, och sen är det bara några dagar kvar. Det är konstigt hur snabbt tiden kan gå när man egentligen vill stanna lite. Hur som helst var igår verkligen jättefint. Vi fick champagne som välkomstdrink och åt god mat med fint sällskap. Vi är nog egentligen verkligen inte alls rätt klass för en bal, men lyckades klara oss igenom middagen utan större misslyckanden. Vi dansade tills de stängde sen. De spelade 90tals musik som alla kunde och det var så fint att bara dansa runt i en fin klänning. När jag mycket senare kommit hem får jag ett sms där det står ”Antar att det inte bara är jag som fortfarande är full? :D”.
Jag kommer sakna min klass.

2 svar to “Studentbalen ’10 (Skål!)”

  1. Elin Says:

    Blir så glad att läsa att du fick allt det där fina som jag önskade mig en gång. Du har det precis så bra som du förtjänar. Älskar dig, så mycket.

  2. Matilda Says:

    Sjukt fin du är vännen!
    Sv: Bilder kommer så fort vi har kommit iordning! (Eller rättare sagt, när jag har hittat kameran i någon av alla lådor… ^^)

Kommentera

