Tabula rasa

återigen där. med ett tomt word-dokument framför mig. ni vet när orden inte riktigt vill fram till något som man verkligen måste skriva. ett tomt word-dokument som ska bli gymnasietidens sista uppsats. det är sex skoldagar kvar nu. helt galet när jag tänker på det. tre år. och plötsligt är det bara sex dagar kvar. jag har skrivit så många ord om det, om och om igen, men det finns ändå oändligt många kvar att skriva. samtidigt. på något sätt. så tomt.

2 svar to “Tabula rasa”

  1. M. Says:

    Sedan har du ett helt liv att fylla ut med vackra saker. Det kommer ordna sig. andetag för andetag sen bara.<3

  2. Sofia i London Says:

    minns hur det var, den sista tiden innan studenten. Eller det gör jag inte alls det, för jag var mest full hela tiden…

    Hoppas det går bra! massa kramar

Kommentera

