coeur

Idag kom min lärare  fram till mig och sa:
”Vet du vad jag har gjort Sandra? Jag har bränt en skiva till dig. Jag lyssnade på ett band och insåg att du nog skulle gilla det här. Märkte att det inte fanns på spotify så jag gjorde en skiva till dig.”
hur fint är inte det egentligen?
Så nu lyssnar jag på fin fransk musik.

4 svar to “coeur”

  1. Mikaela Andersson Says:

    Åh.

  2. Denise Says:

    oh vad gulligt gjort!

  3. Sara Says:

    Så otroligt fint gjort!

    Kram!

Kommentera

