last

nivet. detdär. min klass flippar alltid ut på torsdagar. idag var vår sista utflippade torsdag.
mitt i vårt quiz skriver en lärare till läraren vi har på lektionen, vilket hon berättar för oss.
”Skriver hon smiles också?”
”nu kom den första. en flörtsmile. och hon kallade mig apa. hon hälsar till er förresten.”
och sen fortsatte lektionen. jag gillar sånt här. sånt konstigt.
MEN
om några timmar åker  vi till Italien. (halva) fina klassen och jag i Italien.

2 svar to “last”

  1. Simone Says:

    fint å så fint. men jag har inga pengar på min mobil därav uteblivna sms svar. jag kommer nog under way out west veckan, någon dag innan någon dag efter och ska förmodligen också besöka festivalen 🙂 är du hemma då?

    • Sandra Says:

      jag ska nämligen jobba fem dagar mellan 8-17 aug, men vet inte vilka datum ännu, och inte heller vad jag får för tider. Men jobbar antingen morgon eller kväll, så ska nog hinna se dig ändå!

Kommentera

