picknickfestivalen

igår var fint. vi firade e mitt bland alla picknickfiltar och kakor och grillning. picknickade hela dagen och tokdansade vid scenen på kvällen. almedal är bra fint tillsammans med fina människor och tokdans. sommar är fint.

3 svar to “picknickfestivalen”

  1. Simone Says:

    jag hade velat vara på picknick och dansa och ha det fint tillsammans med almedal. jag hade velat det jätte mycket. sådär att jag nästan ångrar att jag inte visste det lite tidigare och köpte en tågbiljett. men nu är min way out west biljett köpt, tågbiljetter är köpta och boende fixat, så det är klart! jätte klart! du är hemma dåva? 🙂

Kommentera

