för det där som betydde allt

jag tror jag behöver lite inspiration. till någonting. vad som helst. till poesi. till fotografering. till att bara hitta någonting som betyder något. i vad som helst som jag älskade så mycket. jag funderar på att ta bort den här bloggen. eller kanske bara stänga den ett tag. för att kanske hitta tillbaka lite.

3 svar to “för det där som betydde allt”

  1. Mikaela Andersson Says:

    Jag har ett förslag!

    Vi tar en onsdag med sol, för av någon mystisk anledning har ju konstmuseet öppet till nio på onsdagar, och så införskaffar vi oss något mysigt vin och långa kjolar. Och så virvlar vi runt, dansar vals på konstmuseets marmorgolv, glider in i solnedgången och myser under en filt på något cafés uteservering.

  2. Sara Says:

    Vi finns här och väntar på dig när du har lust att skriva igen!

    Till dess – allt gott!

    Kram!

Kommentera

