Vi kanske ses, det finns en chans, på en spårvagn nånstans

jag säger hejdå för ett tag. kanske bara för en vecka. kanske för att inte komma tillbaka hit. för mycket tankar och för lite inspiration gör att jag liksom inte hittar rätt ord till någonting alls. jag hoppas att ni kanske finns kvar när mina ord hittar tillbaka.

6 svar to “Vi kanske ses, det finns en chans, på en spårvagn nånstans”

  1. M. Says:

    Nej. inte dn blogg. gillar den ju!

  2. Patrik Says:

    ha det så bra!!! =)

  3. Matilda Says:

    Klart vi finns kvar!

  4. Simone Says:

    jag finns alltid kvar ska du veta!

    men det är jobbigt att tappa ord och tappa inspiration och en paus är alltid bra, då inser man liksom hur mycket man saknar allt det där. jag längtar jämt till göteborg i sommar, du kan inte ana hur fint det ska bli att få se dig 🙂

  5. hanna Says:

    synd, jag tycker om din blogg ):

  6. Amanda Says:

    Kommer sakna alla din inspirerande ord, och leendeframkallande texter. Jag hoppas du hittar tillbaka! Puss:)

Kommentera

