för att saker ibland träffar sådär rätt på

”Jag har aldrig sagt att din värld är galen. Kanske är det snarare min som är galen: jag kastar bort mina viktigaste år på böcker och kurser som inte kommer att kunna hjälpa mig att fly från den plats som jag redan känner alldeles för väl”
– Paulo Coelho, Vid floden Piedra satte jag mig ned och grät.

2 svar to “för att saker ibland träffar sådär rätt på”

  1. Patrik Says:

    allt är galet! 😉

    sv; men det är inte mitt fel! jag trodde jag hade koll tills perfektionen du kom och sabba allt för mig haha! ;). aja men det var faktiskt två snubbar som föreläste i skolan strax innan vi slutade om de här sajterna och de sa att lunarstorm skapade bdb så jaja! gött att någon kan bättre än gamlingarna 😄

  2. hanna Says:

    jag tycker verkligen om honom, har du läst mycket av hans verk?

Kommentera

