från staden jag redan känner alltför väl

imorgon får jag mitt efterlängtade miljöbyte. jag lämnar staden som jag egentligen tycker så mycket om men behöver en paus från för att åka till en väns land. mitt ute i ingenting i värmland. med andra ord ingen mobil. och jag kan inte beskriva hur skönt jag tycker att det kommer vara. vi ska bara sitta på bryggan och dricka vin och vara somriga. och såntdär fint.

Ett svar to “från staden jag redan känner alltför väl”

  1. livetsnyanser Says:

    Det låter ljuvligt!

Kommentera

