natt

någon gång under min sömnlösa natt skrev jag det här i min dagbok:
jag har ingen koll men ändå tankar kanske ingen struktur som man nog borde ha på livet för att kunna leva det men jag vet inte ens hur vi definierar leva för mitt läge är nog rätt penibelt men ändå underbart och ambivalent är kanske mer rätt ord för vad jag  lever i mitt bland alla nätter och dagar som går för fort och som jag idag fördrivit med ett par timmars körning och lika mycker körkortsteori och kanske ångrar jag att jag börjar ta tag i det för nu måste jag klara det och jag vet inte om jag gör det om jag klarar något alls eller vad som händer när min hjärna skickar nervimpulser till min trötta kropp och jag borde kanske stanna upp och lyssna på regnet.
andas.

2 svar to “natt”

  1. Mikaela Andersson Says:

    Du är fin, du vet det va?

Kommentera

