My fingers keep on clicking to the beating of my heart. Hey, I can’t stop my feet,

det är sommar. och visst finns det saker som hänger över mina axlar, men jag fyller mest dagarna med att träffa fina vänner, köra bil, dansa, läsa, ha nattliga konversationer, promenera och sola. idag får jag träffa mina fina flickor som jag träffar alltför sällan och det är sol och det är sommar och det är danskväll som gäller.
jag har egentligen bara en sak att säga; my heart is beating like a jungle drum!

Kommentera

