extremt högt och otroligt nära.

som att hitta små hjärtan bredvid fina meningar i biblioteksböcker.

så långt kom jag. så långt fanns poesin kvar. den som alltid kommit naturligt och låtit fingrarna dansa över tagentbordet är nu alldeles för många minuter med tystnad. hur som helst läser jag en alldeles för vacker bok som ni borde ge ett försök.
extremt högt och otroligt nära.
bara titeln säger ju det mesta. den är så fin att den faktiskt fick mig att försöka skriva poesi igen, även om det inte fungerade så väl som jag ville.

2 svar to “extremt högt och otroligt nära.”

  1. Patrik Says:

    well kreativiteten gör lite som den vill, speciellt med skrivande :S

  2. Anna Says:

    Den läste jag förra sommaren.. och denna sommaren.. och köpte på engelska så nicola kunde läsa den också. Den är den bästa bok jag nånsin läst…

Kommentera

