jag skulle vilja stanna, prata, men allt kommer tillbaks

och det där med att inte känna sig hemma på ett ställe som varit ens absoluta favoritplats. det gör lite ont och mitt hjärta vill dunka lite hårdare än det gör än det borde än vad det gjort. jag betraktar samma vägg. känner igen allt. för allt är så detsamma. men absolut inte likadant. det är röster som inte passar in. gitarrspel som hörs att det spelas med fel fingrar. kramar som uteblir. det är nog tiden som lagt sig i mellan och distanserat mig till allt jag älskade. allt det där jag behövde för att överleva.

3 svar to “jag skulle vilja stanna, prata, men allt kommer tillbaks”

  1. Simone Says:

    du kommer hitta mer att överleva tack vare. jag tror att vi alla tappar bort saker ibland men att vi hittar dom igen. puss på dig.

  2. Elin Says:

    Glöm det inte, men förstör det inte med att ”försämra” dom genom att vara där, om du inte känner dig hemma där. ❤

  3. Matilda Says:

    Förstår precis. Allting är som vanligt, men inget är som förr.
    Och ja: Vi MÅSTE träffas!!!!

Kommentera

