pling

idag köpte jag något gammalt fint som säger pling om man använder för många ord. jag är redan glad åt den och bläcket fungerar faktiskt fortfarande.

6 svar to “pling”

  1. Denise Says:

    åh wow, nu blev jag avundsjuk!

  2. M. Says:

    Jag hade en sådan när jag var liten. jag ÄLSKADE den. Sedan blev jag större och datorn kom in i mitt liv och jag har ingen aning om vad denna fantastiska maskin tog vägen. antagligen slängd eller något. sorgligt.

  3. Simone Says:

    !

  4. hanna Says:

    gud så tjusigt! här är en som är väldigt avundsjuk.
    den kommer du skriva många fina saker på. och brev, det finns inget bättre än att få ett fint brev skrivet på maskin

  5. Gabbi Says:

    Coolt!!!!! 🙂 Det var faktiskt ganska najs! 🙂

Kommentera

