53

om jag bara överlever 53 timmar till så är jag äntligen lite ledig lite sådär att jag kan göra vad jag bara jag vill i hela fyra dagar. eller tre. men det spelar ingen roll. för bara känslan av att jag kommer kunna sitta med en kopp te och en bok jag gillar och inte känna mig stressad över att det inte är vad jag borde göra. den känslan. den är värd det.

4 svar to “53”

  1. Matilda Says:

    Oj vad skönt.
    Jag kommer inte vara ledig i mer än två dagar i sträck förän tills sommaren..
    SV: Härligt att du blir glad! Haha jo.. 🙂

  2. Elin Says:

    Bara ett litet tag till!! ❤

  3. Gabbi Says:

    Förstår vad du menar!:) Själv ska jag lämna in en uppsats på morgonen imorgon innan jag hoppar på ett tåg mot Borås för 4 härliga dagar hemma! 🙂

Kommentera

