Lensbaby!

jag blev sådär löjligt glad idag när jag fick ett sms från Posten om att ett paket till mig kommit in. sådär så att det nog såg ut som att jag fick ett sms av någon jag tyckte om extra mycket. istället hämtade jag ut något som jag nog kommer tycka om väldigt mycket, en lensbaby! Den verkar fortfarande lite svår (efter runt 10 kort) men jag tror att man lär sig mer och mer. hursom passar den väldigt fint på min kamera, och det gillar vi ju.

2 svar to “Lensbaby!”

  1. Anonym Says:

    jag blev löjligt fasinerad 😄

Kommentera

