kärleksfrost

tystnad. kanske lite kärlek
men egentligen nog mest bara
tungor som möts i alkohol
i staden med tusen ljus
och ändå vårat mörker
men kanske är kärlek
inte vad folk vill ha.
bara kroppsvärme.

6 svar to “kärleksfrost”

  1. Simone Says:

    ”tystnad. kanske lite kärlek
    men egentligen nog mest bara
    tungor som möts i alkohol”

    herregud. de där orden jag inte hade kunnat formulera annorlunda. de där orden jag letat efter men inte riktigt fått någon fason på. du är jag när jag inte fungerar.

  2. matilda Says:

    ååå. så otroligt fint. Inte för att jag är förvånad, men HERREGUD!

  3. Sophie Says:

    fortfarande lika duktig!!

Kommentera

