poesivärme i kylan

nivet. caféet med sidengardinerna. igår var det poesi där. väldans fin poesi dessutom. en viss oskar hanska och en viss olivia bergdahl. det var så mycket folk att människor satt på bord, golv och överallt där det fanns litelite plats. jag ska nog bara citera oskars facebook; ”GÖTEBORG. Ni var så grymt fina igår. Alla borde få uppleva så varma kvällar i kalla tider som dessa. Ni är bäst!”

4 svar to “poesivärme i kylan”

  1. Simone Says:

    jag hade velat vara där. puss.

  2. M. Says:

    Himla fint faktiskt.

  3. Noomie Says:

    sv; lussebullete-et var inte så super faktiskt :(. Men glöggte..mmmh. Mycket gott! Jag tycker om glögg men det är så jäkla sött så det känns najs att kunna dricka ett te som *nästan* smakar glögg :D.

    Och jag måste åka till göteborg typ NU. Jag vill också sitta på ett mysigt café och läsa böcker och höra poesi och dricka kaffe och te och kramas och blaaargh!

Kommentera

