slå mig så att nånting händer

ibland lägger jag mig på marken för att veta att jag inte kan falla längre ner även om det bara är en metafor men det är ändå sånt man inte får säga så jag ler lite grann och sjunger till låtar som får hjärtat att dunka i alla fall lite när man ligger där på marken och funderar på när man har energi att resa sig upp.

7 svar to “slå mig så att nånting händer”

  1. matilda Says:

    Hur kan vi bo i olika städer men ändå tänka så likadant? Å Sandra. Metaforer, sånt man inte får säga. åh.

  2. emma Says:

    Åh. Du skriver sådär träffande. Sådär underbart fint.

  3. Mikaela Andersson Says:

    Har du märkt att det snöar?

  4. Ida Says:

    Älskar dig vännen min

Kommentera

