körkort!

idag skaffade jag mig ett körkort! den där magklumpen som liksom bara växt lättade oerhört och jag kan andas lite grann igen.

4 svar to “körkort!”

  1. Matilda Says:

    Sjukt bra är du!!
    Och nu kan du ju provköra upp till mig… ;D

  2. Frida Says:

    Grattis Sandra! Bra jobbat 😀

  3. Gabbi Says:

    ahhh! Grattis!! 😀 Oh det du sa för ett tag sedan om att ses lät som en toppen ide om det går att få ihop 🙂 Jag kanske (ganska stort kanske men ändå) åker direkt från sthlm till gbg den 22 och ska gå en svänd på liseberg från 4-5 tiden 🙂 Det kanke vore nått? 😉 Fundera på det iaf om du inte redan är upptagen! 🙂

  4. Mikaela Andersson Says:

    Nu snöar det från andra hållet.

Kommentera

