vår kärlek är byggd på ingenting

i bibliotekstystnad
kysser jag ditt nyckelben
vi vet båda två
att tystnad
är det enda vi har

jag kan inte säga något
till dig
bara andas
i takt

5 svar to “vår kärlek är byggd på ingenting”

  1. emma Says:

    åh ja. nyckelben är vackert. tinget och ordet.
    och jag skulle aldrig irritera mig på ifall du fick med det ordet i varende liten dikt du skrev. för du skriver så underbart fint.
    och den här.. den tyckte jag mycket om. berörde rörde mig.

  2. marina Says:

    Fint. Fint. Fint. Det här tyckte jag mycket om.

  3. matilda Says:

    den här har jag glömt kommentera på. det var skamligt. För den är ju så otroligt fin. ! puss på dig.

Kommentera

