annandagjul

ligger under en filt och läser poesi och njuter av stunden precis som den är.

5 svar to “annandagjul”

  1. Lotta Says:

    åh, tack! vad glad jag blir av dina ord!

  2. matilda Says:

    mys

  3. emma Says:

    du sänder mig små ljus med dina vackra ord. åh. de betyder så mycket. tack.

    låter för fint nästan.

  4. Simone Says:

    jag vill också njuta av stunder. och snart går jag på utländska gator och på något vis känns det som om dom är lite du. vet inte varför. och jag ville också bara säga hej och säga att du är himla fin (en gång till) och säga att ditt brev lyste upp en sån där kväll då allt var som det inte skulle vara för några dagar sedan. tack för det. godnatt. och gott nytt år.

  5. Sandra Says:

    ni är så fina allihopa. ni gör min dag.

    och simone. att utländska gator känns lite som mig är det bästa jag hört på länge.

Kommentera

