*

den 31 december. klockan 17.00. vid just det klockslaget har jag så många år tillbaka jag kan minnas befunnit mig med familjen för att se gp-fyrverkerierna. Precis klockan fem kommer en knall så hög att hela kajen skakar. i fem intensiva minuter står man där med halva göteborg och fryser och kollar på en upplyst himmel. sen är nyårsnatten redo att ta fart.

8 svar to “*”

  1. M. Says:

    Himla fin bild den sista!

  2. Noomie Says:

    sv; ja, jag längtar tills jag kan skriva nästa årsresumén! hihihi!

  3. hanne undheim Says:

    kjempefine bilder!

  4. Maja Says:

    fin blogg:)

  5. Emma Says:

    Håller med Marie angående bilden!

  6. SAILAWAY Says:

    Fina bilder!

Kommentera

