söndagskväll

jag har faktiskt saknat ljudet av regn mot rutan. det är något speciellt som faktiskt gör mig lugn och det kan behövas den här veckan. det kan verkligen behövas. fast med nymålade röda naglar är det okej. just nu.

5 svar to “söndagskväll”

  1. Sofia - FotoBlogg Says:

    Sv: Ja det är roligt! 😀
    Taack 🙂

  2. matilda Says:

    sant. det med regnet alltså.

  3. SAILAWAY Says:

    Just nu älskar jag regn och vill ha mycket mycket ,mer av det!
    Trevig kväll

  4. Emma Says:

    Jag vill också ha röda naglar. Men jag biter sönder mina naglar när jag är orolig och när jag väl sparat ut dem klantar jag mig så det går sönder. Och det är ingen idé att måla korta naglar.

  5. Sandra Says:

    menduvet. om man målar korta naglar fina så vill man inte att dom går sönder. och då blir dom tillslut långa.

Kommentera

