äntligen på väg

tiden går snabbare än vanligt och snart ska jag hoppa på en spårvagn igen och jag stannar ingenstans är alltid på väg. men jag andas igen.

3 svar to “äntligen på väg”

  1. emma Says:

    du är fin. och dina ord lika så. de lyser upp lite i mörkret här. de betyder liksom. även om jag inte riktigt kan sätta ord på vad. men de finns. dina ord finns verkligen.
    du är stark.

  2. ida Says:

    fin blogg, besök gärna min blogg!

  3. PJ Says:

    sv: … Och det är när läsaren inte kan beskriva det man skrivit som man har skrivit något bra, för det som är bortom orden är av mest värde – tack (även om jag inte bryr mig så mycket angående vad andra tycker, så är det ju alltid roligt att någon gillar).

    Gillar dina små texter, gillar nästan små texter mest… Man tänker mer när man läser sådana.

Kommentera

