And if a double-decker bus..

Jag är hemma från London! med många nya minnen, påminnelser om att det finns gator utan snö och is, massvis med erfarenheter, en förbättrad vänskapsrelation, en förkylning och en hel drös strumpbyxor. Jag har velat åka till London så oerhört länge, och nu förstår jag inte varför jag inte åkt tidigare. För det känns oerhört fint att kolla åt fel håll vid övergångsställen, skratta åt konstiga konversationer på gator, vandra runt bland ekorrar i parker som faktiskt är gröna, se alla de där bussarna och telefonkioskerna och allt man alltid sett på film. bara vandra runt på andra gator.

6 svar to “And if a double-decker bus..”

  1. Matilda Says:

    Vill också ha det så fint.

  2. M. Says:

    mmmh. ska vi åka tillbaka typ på måndag?

  3. Anonym Says:

    På bilden på en gata skymtar jag svagt två rutor i skyn, varför dette?

    HÄRLIGT ATT NI HAR HAFT DET FINT! JAG HÅLLER MED MARIE OM ATT DET LÅTER FINT ATT ÅKA TILLBAKA PÅ MÅNDAG!

  4. Ema Says:

    Åh, There Is A Light That Never Goes Out är nog Smiths bästa låt.
    Den mest lyssnade också…

    Hum.

    Känner att jag egentligen hade velat kommentera flera inlägg här,
    speciellt det nästförsta och första.

    Jag minns den tiden så väl, när man på sätt och vis levde för sina vänner på internet och man längtade till sin sablans dator för att kunna koppla upp sig och börja konversera.

    Och wow, det låter så himla fint, med så mycket folk och åh.

    Förresten, här kommer två svar på dina kommentarer;

    – Jag blev glad av din kommentar!

    – Man borde läsa deras blogg när det regnar. Eller läsa, och läsa… Man borde dyka ner bland deras bilder och bara titta. För de är bland de två snyggaste människorna jag någonsin har sett.

  5. Ema Says:

    Förresten! Jag blev nyfiken. Hur hittade du till min blogg?

Kommentera

