..crashes in to us..

vi bodde på gångavstånd från de färgglada husen i Notting Hill, så vi vandrade en dag och kikade på marknaden. Dom sålde så oerhört mycket fint som jag ville ta med mig hem. Gamla kameror, smycken, antika symaskiner, böcker, väskor och allt man kan tänka sig. Det var sådär jättemysigt och vackert. vi planerade att flytta in i varsitt färgglatt hus. det vore fint. Vi besökte också Camden. Det var mest galet men ändå väldigt kul och man borde haft en större väska och mer pengar.

2 svar to “..crashes in to us..”

  1. Noomie Says:

    Hur många gånger har man inte velat bo i huset där han bor.. i Notting Hill filmen? Med den blåa dörren :’D<3

    sv; Jag längtar efter dig också! så jag smäller av! ❤ Du är fiiin

  2. Frida Says:

    Åh vad avundsjuk jag blir!

Kommentera

