..to die by your side..

jag saknar underground lite. inte det faktum att man inte såg något när man åkte eller att den ofta var överfull, men bara grejen. att sitta på tuben och tänka att ”jag är i London” och le lite för sig själv. där var det till och med sol ibland. vi hoppade upp i ett fönster och njöt av att blunda och känna värmen. kikade in i Hyde park och jag fantiserade lite om sommar och picknick med vin på rutiga filtar.

3 svar to “..to die by your side..”

  1. fannybjuhr Says:

    fin blogg du har!:)
    Allt bra?:)

  2. emma Says:

    Fina du, dina ord värmer som inget annat!! Kan inte riktigt förstå, att det är mig du skriver till.. Åh Sandra vackra!

    London är underbart, jag ska dit i mars. Och Hydepark är så mysigt!
    Kramar till dig fina du!

  3. mathias Says:

    tack sandra! och du, översta, riktigt snygg bild.

Kommentera

